reklama

Matka príroda

Je tak čarovná a regenerujúca. Mnohí v nej hľadáme inšpiráciu. Iným pomáha nájsť svetlo v časoch temna a väčšina z nás cíti v jej prítomnosti pokoj a úľavu na duši. Vždy keď mi je ťažko, keď už nevládzem ďalej v tomto uponáhľanom svete, je tu pre mňa. Za svoje služby nič nepýta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
vodné víly
vodné víly 

Pri potulkách touto krásou ma pozorujú oči stoviek, ba ažtisícok obyvateľov šeptajúcich mi jazykom, starším ako ľudstvo samotné. Šepot,tak vzácny a prirodzený ako táto čarovnosť sama. Počujúc ho pri každom kroku prechádzam toutonádherou a snažím sa nasledovať jej mocnú a hrejivú náruč, ktorá mi práve pohladila tvár. Nebojím sa, pretožes každým priblížením sa k nej pociťujem nesmiernu eufóriu a zároveňtúžbu odhaliť, čo všetko mi prinesie. Všímam si ten pokoj naokolo, a inštinktívnesa snažím nezobudiť niektorých obyvateľov, spiacich tuhým spánkom. I keďsom na pochybách, žeby moja prítomnosť alebo krik mohla nejako prebudiť tieto holé obry. Hlboko sa nadýchnem a cítim ostrú, chladnú vôňu. Šepot,pomaly mizne a ja začujem niečo iné. Neopísateľné. Už viem, že som blízo k vytúženej odmene. Zrýchlim do kroku a nakoniec sa zastavím a pohľadmi skĺzne na množstvo vodných víl, tancujúcich do rytmu neopísateľného čuda.Pozorujúc tú veľkoleposť si všímam, že sú odeté do šiat odrážajúcichsvetlá zapadajúceho slnka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo môže byť krajšie ako lesná veľkoleposť? Každý z nás môžeobjaviť krásu prírody stačí sa iba poddať viac vnímať svet okolo nás a načúvať.Stáva sa mi, že neporozumiem :) jazyku tak starému, ale to nevadí, pretože i takmi prinesie pokoj a uspokojenie na duši.

Dávid Selecký

Dávid Selecký

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek fascinovaný psychológiou, ktorý by nemohol žiť bez spoločnosti iných ľudí. Mám rád dobré knihy, internet a prírodné krásy našej krajiny. Zoznam autorových rubrík:  Nejedno oko zaplačeUmelecké okienko :)ŠkolaZo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu