reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Selecký

Dávid Selecký

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek fascinovaný psychológiou, ktorý by nemohol žiť bez spoločnosti iných ľudí. Mám rád dobré knihy, internet a prírodné krásy našej krajiny. Zoznam autorových rubrík:  Nejedno oko zaplačeUmelecké okienko :)ŠkolaZo životaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako z obyčajnej situácie vznikol neobyčajný Bobor Bebe

Dávid Selecký

Ako z obyčajnej situácie vznikol neobyčajný Bobor Bebe

Leto sa nám kráti a každý sa ho snažíme tráviť po svojom. Niektorí na dovolenke, iní pracovne, no a ja, ja som opäť navštívil Euromesto, detský letný tábor. Ani by ste neverili ako super sa človek odreaguje od bežných problémov a ako rýchlo nám v tom Éčku ubieha čas strávený s deťmi. Tých desať dní ubehlo naozaj ako voda, ale za ten čas som si odniesol so sebou kopu zážitkov.

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 555x
Deti a ich úprimnosť

Dávid Selecký

Deti a ich úprimnosť

Už ako malý chlapec som veľmi rád navštevoval tábory, školy v prírode a podobné rekreačné zariadenia pre deti. A keďže chcem ísť počas blizkeho obdobia pracovať ako Au-pair do Anglicka, zlepšiť si tam svoju angličtinu ale aj sa priučiť niečomu novému, potreboval som získať nejakú prax s deťmi. Preto mi nebolo treba pri rozhodovaní veľa a zamestnal som sa ako animátor v škole prírode.

  • 30. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 070x
  • 2
Prečo sme k sebe neúprimní?

Dávid Selecký

Prečo sme k sebe neúprimní?

Je naozaj také ťažké povedať niekomu čo cítim? Koľko ľudí sa bojí povedať pravdu. Zakrývajú sa za niečo, čo nie je pravda ba dokonca v hĺbke duše cítia, že konajú v rozpore so sami sebou. O koľko by bol svet jednoduchší keby každý bol k tomu druhému úprimný. Je to niekedy až komické, keď poznáme pravé konanie svojich priateľov, či lások ale aj všetkých tých, ku ktorým máme vypestovaný určitý vzťah, no oni odmietajú priznať, že sa niečo deje.

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 12
Monotónnosť života študentského

Dávid Selecký

Monotónnosť života študentského

Možno niekomu príde študentský život ako úžasne strávená a bez problémová časť života, kde spoznáva prvé lásky, trávi čas s kamarátmi po vonku a hlavne užíva si bezstarostný život. No väčšina ľudí buď nevidí alebo už nechce vidieť, alebo proste zabudlo, že štúdium má aj temné stránky.

  • 14. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 256x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu